uppdateringen suger! :(

helloj! jag har blivit så himla dålig på att blogga så det inte är sant jag bloggar typ varanat år... nä men asså det blir verkligen inte ofta så det är nästan ingen idee att jag har en blogg! men jag kommer inte ta bort den än iallafall jag ska verkligen verkligen VERKLIGEN försöka att blogga typ 7 inlägg per dag eller nå! ;)♥ så vi får se om jag klarar av det hahah..♥ men idag har jag varit med alva :D♥ vi hadde super kul, vi satt vid datorn lekte blindbock (stavn.) och bara latade oss i typ en hängmatta typ som ute på deras altan det var jätte mysigt och sen klockan 7 var jag tvungen att åka hem :( men när jag kom hem så såg jag halv åtta hos mig, idol och sen gick jag och åt litte kvälls frulle! HAHAH :P men nu ska jag gå och lägga mig eller jag ska läsa eller spela spel på min mobil! men ha det gött gott folk så ska vi se om jag klarar av att blogga 7 gånger per dag, det blir en utmaning men nu ska jag hoppa i ner i mon mysiga sen och spela haj spelet så godnatt dröm söta drömmar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0